Pohony pásových dopravníků
Pro dosažení požadovaného přepravního výkonu dopravníku se síla z elektromechanického pohonu přenáší na jeden nebo více poháněcích bubnů, které zajišťují vlastní pohyb dopravního pásu. Pohony jsou umístěny na poháněcí stanici pasového dopravníku, u delších dopravníků bývá jeden z pohonů umístěn i na vratné stanici, což příznivě působí i na rozložení tahu v pryžovém pásu.
Převodovky pro systémy pásových dopravníků
Jsme výhradními zástupci pro Českou republiky Výrobce Wolfgang PREINFALK.
Dnešní generace systémů pásových dopravníků pro podpovrchové důlní aplikace vyžadují instalovaný výkon 110 až 1250 kW. Pro pásové dopravníky tento požadavek splňuje Wolfgang PREINFALK GmbH s Vícestupňovou kuželočelní převodovkou se vstupní hřídelí s přírubou nebo dutou výstupní hřídelí.
Ve společnosti PREINFALK používáme mimo jiné při konstrukci převodových skříní nebo planetových systémů metodu Finite-Element-Method (FEM, metoda konečných prvků). Použitím této metody jsou zkoumány, revidovány a optimalizovány očekávané deformace pod zatížení nebo namáháním.
Motory CELMA
Jsme předními odběrateli pro Českou rebupliku Výrobce CELMA Indukta Polska.
Výrobce CELMA zaručuje nejlepší možnou povrchovou úpravu a provozní spolehlivost i v těch nejnáročnějších podmínkách; zdroj: https://www.cantonigroup.com/celma/pl.